Ennu en annan dag i skolan

Hejssan, idag är jag lite trött men men vem är inte det efter ett v - slut... Justr nu lyssnar jag på Cherly Cole - Fight for this love så sjön låt man kan lyssna på den när som helst när man är ledsen glad eller när som helst och hon har en så fin stil åckså men min dator har nåt problem den kan inte gå in på mitt älskade Google jag kan inte göra mina skolprojekt oh no! jag kan bara gå in på Bloggen och Youtube och sånt... jag hatar när datorn inte funkar det är så jobbigt! Ja men jag skall sluta gnälla och börja sprida glad och bra energi.
Vi kan alltid börja med att fråga med att vad var det som var bra med dagen? Jo jag blev nästan klar med min marsk jag skall finslipa på sen ännu men annors blev den ju fin. ( Vi gör masker i klassen till maskeraden där alla i skolan skall ha en mask de själv gjort http://content.glife.se/dynamic/member/imagecollection/32464/11fb21b8-e47b-4b21-add3-050d35e84666.jpg(inte min mask)
Ja det ska bli kul. Jag har en blå mask med pinne och jag skall köpa en blå klänning http://www.nogg.se/upload/61780/bloggOrPage_084263117_20129.bmpen sån jag kan vara askungen eller is dråttningen/prinsessan.

Nåja då har vi kommit till dagen saker

Dagens outfit ja jag måste ge den här till Cherly Cole  http://images2.fanpop.com/image/photos/8500000/Cheryl-Fight-For-this-love-cheryl-cole-8561353-755-1024.jpgHon är så vacker och så är denna outfit så fin. ja min google började fungera men den dog efter att jag började söka mera jag hatar den! Men jaja så kan det gå... 

http://img.youtube.com/vi/-Ajrz3JPig0/0.jpgNu skall vi säga hejdå med min favvo serie från barndomen <3
Vad mycket kul vi gjort
vad vi har hittat på
men tiden går så fort
nu är det dags att gå
Hej då, vi ses, adjö, farväl
God natt, sov gott min vän
Var glad som jag
för allt känns bra
ja, jag vet att vi snart ses igen,
vi ses snart igen
Hej då, vi ses, adjö, farväl
Och i morgon vill jag förstås
att vi får ha det minst lika bra
och att du vill komma och leka med oss
och leka med oss
och leka med oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0