hej hoppsan

Hejssan, jag har det super tråkigt idag ingen är hemma eller så ljuger dom... nåja tack för de två sanna vännerna som kom till min piknick det skulle ju ha varit kul om lite mera fålk skulle ha kommit! men man kan ju inte tvinga dem till nåt dom inte vill göra... ändå jag skall snart ta och ringa upp nån för att kolla om dom kan göra nåt denna underbara soliga dag! Förästen lycka till Sparta (handbollslag) hoppas ni vinner!


Ja nu är det min dröm simdräkt så cool!

vill ha den skall ta den (inte själa köpa) det rimmade bara.
Nåja puss och kramhttp://1.bp.blogspot.com/_9pCE8JQVZbc/SZNqoRK-5XI/AAAAAAAAAtI/m61_lVoO8bU/s400/XOXO_Deco_mikegray.png

Tärkeä tiedotus

„Jos haluat tallentaa toivelistan, se ei saa sisältää yli 70 tuotetta. Voit tietysti tehdä useampia toivelistoja ja lähettää ne perheellesi tai ystävillesi.„

ninza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0