Last song

Hejjssan, igår var jag med mina vänner och se på loast song. Den var super bra och sårjlig!
Romantisk jag skulle ha kunnat titta på den i en hel dag men den var inte så lång som en dag den var 2 h.
Miley cyrus var så perfect för Ronnie's roll! ohh om ni inte har sätt den gå och kolla! det är värt det!
Nåja förra veckan var jag och se Dear Jhon den var också bra så bra filmer!

Till de bra sångerna kommer Sean Kingston - Facedrop
och Jason Derülo - Riding Solo
De är songer som är på min top 20 lista.

Sen fick jag idag en ny ''rock'' Från Gina Den röda baseball jackan.
Nåja jag skall och såva nu natti natti http://1.bp.blogspot.com/_9pCE8JQVZbc/SZNqoRK-5XI/AAAAAAAAAtI/m61_lVoO8bU/s400/XOXO_Deco_mikegray.pngninza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0