Morgon länk!!!

hej skal ut och jogga snart! och det skall jag varje dag jag är här! så skall jag på diet cohkså! åch jag kommer att ha min bror och inspirera mig och peppa mig. Jag VILL VILL VILL komma i form till skolan och nu skall jag det!!! Jag börjar denna dag utan honom för han är inte här i Jakobstad än! Så skall ut på en länk runt kvarteret nåra varv:D sen i badet! jag skall ta oatmeal dush! riktit bra för kroppen! sen skall jag göra nåt kul... vet dock ine vad ännu kanske planera vad jag skall jöra imorgon! men jaja:D just nu lyssnar jag på girls generation med So Nyeo Shi Dae!http://www.youtube.com/watch?v=P40FCDFFkg4 yeryeryeryer!! men aja skall laga mig klar nu! så vi ses sen! sunny från girls generation vacer som bara den! :D aja sjunger fint å! men vi ses! XoXo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0