Skyscraper

Hej. jag lyssnar på en sång jag borde ha haft i klass 5 eller 6. Den är så inspirerande och beskriver mig precis jag har räst upp såm en skyskrapare coh jag gör det ennu, jag är inte på toppen ennu men jag är påväg! Demi Lovato är en av mina favorit sångerskor och jag bara äälslkar låten och musik videon som kom ut för två dar sen! ''you can take everything I have you can break everything I am like I'm made of glass like I'm made of paper.'' Älskar lyricsen och jag har tänkt på att sjunga den på youtube! men är inte säker med min röst men aa kanske! :D Nu börjar jag bli rörd! jag grät när jag hörde den första gången för den påminner mycket om mig! men iaf en bild på vackra Demi!älskar henne!
Nåja nu är jag i jakobstad men skall öva på sången! lägger upp videon här om den kommer ut! XoXo!Ninza<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0