Åland paus:(

hello lovebirds<3 idag var jag på stan med Didi och glömde såklart kameran hem... jaja nåå vi shoppade jag köpte ett par nya shorts från H&m och har packat ner dem;D haha men ja blev väl ingen outfit of the day allt är packat och klart :D men morgondagens skall ni kanske få ;) och så får ni se min reseväska. Jag är överraskad att jag packade ordentligt och tog med bara sånt som behövs + en kjol en klänning aa okej nåra plagg till.
Men annors har jag förskräckligt lite! och ja kolla själv!J a men här är morgondagens outfit :Dahh vilken pose! men j jag har på min pinkka skjorta som jag hittade idag i ''mammas fyndlåda'' eller vad hon nu kallar det :D och jag hartagit  bort rosetten som satt på axeln den höll redan på att falla ner!...:D Shortsen har jag tat från min syrra Thanx Lett <3(jag lånar dem bara dock) och så mina tygskor är från Duffy ;) okej take care! jag kommer ju inte att blogga på sådär en vecka om inte jag köper en dator och internet når jag är på Åland så om ni får tråkigt så kan ni läsa min gamla blogg http://ninzasworld.papper.fi/ ja :D okej kommer att sakna alla! aa kommer att sakna att blogga!!! klarar ju mig inte! :D nåja jag skall ta monga bilder till er! :D men vi ses om dryga en vecka? :D :'( I'm gonna cry nej nej men det skall bli skönt att vara fotbolls syrran ;) <3  <3 yoouuu!!!!!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0