Jobb-.-

Hej, så min käre mor fick mig till jobb iallafall... Jag jobbar nu på en kiosk (min papis) och mamma pratar med en kund...:D jag sitter själv på datorn och skall printa en bild. Mami och jag hade tänkt städa upp lite här föra 4 STORA säckar rosk ut och damsuga och tvätta golvet samt föra MASSOR med pafflodår. (Bilder senare) jag har ju såklart glömt kamerasladden hem. Hursomhelst just när vi skulle börja kom en massa kunder in och ville ha nåt gott och ville komunicera med mam och nästan alla frågade var papi är... well han är på fotboll... mer en det kan ju inte random kunder få veta :D eller? Nåja jag skall försöka printa bilden och så skall vi försöka städa litegrann... sen till STRANDEN! ahh skönt att vara frisk:D åjåj en till kund. nåja alltså bilder senare nu får det räcka med en ur gammal ;) happy happy ahh smells like kleen!
PS: fick mina bilar igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0