Laddar som fasen!

hej, holler just nu på att ladda upp en video till youtube men laddar ju så långsamt som vanligt... Aja skall väl berätta vad jag har hollit på med, nå ja ha haft Didi övernatten som jag sa i förra inlägget men efter det har jag varit med Soffi och Madde typ hela tiden... Madde flög till Thailand och Soffi blev övernatten ;) det var nog en bra dag men den var traumatisk! kommer inte att berätta innehollet av dagen... det enda jag säger är att  nåt gick fel... riktigt fel... och nu saknar jag Madd ehon äter väl sushi nu... eller köper skor... ähh... nåja vi var sista skoldagen till Suomenlinna/Sveaborg och mitt i allt tog kamera batteriet slut... typiskt-.- men här är de bilderna jag hann taSoffioch Siri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0