morgonmol och videos

hej, har just gjort morgonmål till lillsyskonen åt själv yogurt xD jag gillar inte ägg och sånt xD jag är för snäll! :D nåja så här såg det utomnomnom vad ohälsosamt! men aja han bränner kalorierna och fettet då han spelar fotboll hela dagarna :) åhh men guu vad långsamt videon laddade igår moste vänta tills idag eftersom mamma stängde datorn... så det tog 5 minuter idag istället...http://www.youtube.com/watch?v=mZIRDHJI-AE kolla på den och kommentera ! ;) nu lyssnar jag på The Duck Song... bästa sången ever?! eller! ja! skall sätta dagens outfit när jag har klett på mig och har tid att komma på datorn ;) ja nu skall jag försöka göra en video till bloggen istället eller kanske inte men jag skall ju försöka :D ADJOS!!
XoXo Ninza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0