TILLBAKA!!!

men bara för tre dar -.- haha men laddar ju upp öäver 1000 foton nu :D mest av fotboll:D  ja och sen har jag varit med Madde och ååh vad söta saker hon hade tillmig från thailand! åå! älskar henne! dekoration till min mobil<3 sååå sött! mjölkpaket och panda nyckelringar åå jag bara äälskar dom! jag som är OBSESSED med söta saker och nyckelringar <3och så pocky!!! yer yer yer yer!!! äälskarr pocky!! jag är en son sucker för dem FAVVOO! fast jag köpte 13 paket på Åland:D haha men dom var gamla typ :( min mage mådde inte bra :D men ändå nu har jag fräääsha raakt från Thailand ! OMNOMNOM!! taack madde <3 you girl! Jag köpte själv på boten världens sötaste hörlurar som passar PERFECT till min mobil nu!!kawaii!!! hihi vill äta dem OMNOMNOM! gillar dendär twirlen på sladden som på en tråd telefon! (dolig bild var ju trööött )
hmm jag omnomma ju på båten 2 ggr!!! med efterrät första var omnommigare!oomnom! och sen tillbakanominom!
Mat åtsida jag badade ju såklart å ohj gud det är jag och vilmas hår :Dhaha ja simmade iaf :D for ju till en leksaksbutik skulle köpa jätte bubbel :Dooch jag min syster och min syrras komppis vilma hittade ett par masker :DD ahh vad heta vi blev då!aa vet inte vad som gick fel här... nam!
Ja jag tror att det var det mera imorron tror jag :D det här var ju bara det ena minneskrotet med sisådär 100-300 bilder :D såå jag skall gå och lägga mig godnatt sötnosar!(även om du inte känner dig söt så vet jag att du ÄR det!! <3XoXoPUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0