TYP BARTA EN DAG!

hejjssan allehop! hur är det? till mig går det väl ganska bra? jag menar till vem skulle det inte när det just är SOMMARLOV! okej nå jag skall ta det fort sen ska jag och laga mig klar för imorgon ochlåta nån annan kommapå datorn ;) har som suttit här 100 h irad! Ja jag var ju på en ''fest'' det var mera kalasigt med mormödrar och sånt (inte min) och jag typ såv hela morgonen sen min vän Heidi hadde farit hem... sen vakna jag och hade 1 sekund på mig att sätta på nåt så jag drog på mig det här... räcketr väl fint! eller? :D uhh vilka moves!
Aja skall väl och försöka sova:D eller? aa nåja hörs väl sen ;) XoXo Ninza
PS: vi har en SEXIG stol som INTE är sönder xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0