Hold yuh

ting a ling a ling yo you make my heart go ting a ling a ling yo,The sun won't shine til' I kiss you, peace on earth when I hold you, so baby what you waiting for, your charisma's causing me traama I'll marry you and your drama so baby what you waiting for? I wanna know everything about you I'll remember the size of your shoeCinderella sexy and cute Baby you could be changing a true Casanova. Så ljuvliga ord! och Mohombi sjunger dom så mjukt det är bara så underbart! eller? eh såklart det e'! Alltså hoppas nästa vecka far bättre... moste sätta på det där ''fake smile'' jag vet att finns innom mig... jag menar 7 års övning borde väl vara tillräckligt till att det är tillräkligt äkta att tro på... ähh atta vara 14 suger ju! men snart onsdag! Didi kommer ti oss övernatt! yay! ugh jag sticker och sova! http://www.youtube.com/watch?v=_b9rkeqaJ7o lyssna på detdär tills nästa inlägg! :D <-- känner mig varendaste kakkiga dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0