wanna be on glee!

hej hopp! lyssnar på låten ''I wanna be on glee'' av Todrick Hall han är ju bara bäst! om han inte slipper med till glee blir jag galen! men kolla int hnom like the video och ja visa era vänner! http://www.youtube.com/watch?v=d0pfVBN400g den är ju bara så bra! men ååh vilken stress! hissaprov imorrn och så moste jag byka och städa rummet! det är katastrof där inne... hittar INGET och min säng har alla kuddar lakan etc. etc i en STOR hög... arrgh... nåja jag skall försöka få det ordnat... jag har ju inga byxor eller nåt nu när jag har alla i tvätten... har ju inte bykat på typ 2 veckor lazy?? It'slike it's sunday every day... well får ha kjol...:D dock lyger den ju upp när det blåpser xD <-- mums vilken tvätthög!ahh min säng! min slurpsika outfit idag -.- uhh moste skaffa kläder ju! kann inte fortsätta låna hela min syrras skåp :D <3 men hej jag moste hänga byket nu mina älskade läsare <3 så vi får höras sen XoXo Ninza <3

Kommentarer
Postat av: SIRIRULLAR

HEJ NINZABABY (=====

2011-05-27 @ 19:37:35
Postat av: SIRIRULLAR

HEJNINZABABYYYYYYYYYYYYY (===

2011-05-27 @ 19:38:27
URL: http://sirppaslife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0