HÄRREGYT!

HEI! Länge sen! Jag har bloggat! Jag lovar! Bara att inte här... På en annan blogg och det känns på nåt sett bra att komma ''hem'' till denhär bloggen... Jag har somsakt två andra bloggar en på Engelska och så en på svenska. Båda är lite retarderade men det gör väl inget. Skall linka dom i slutet! Jag vet inte varför men jag ycker mest om att blogga här! Det går snabbare att skriva för någon konstig orsak och jag bara kan säga vad som helst och inte bry mig så mycket... Det känns som att prata med en gammal kompis, lite nervöst i början men vet precis vad man får säga. Såklart ser de andra bloggarna mycket bättre ut! Jag har ju som varit på dom mest. Jag holler alltid på att fixa dem.. Jag skulle ju såklart villa ha mera läsare på de andra bloggarna men de kommer sen. Jag har ganska monga bilder från senast jag skrev men här är nu några :
Okej nu skall jag fa' och sök efter kamerans laddare så att jag kan ta bildet till min andra bloggs tema:)
Jag hoppas att jag snart bloggar här igen.. tror att det kommer att va' ett tag men på den tiden så kolla in mina nya bloggar! Puss Hej! <3
Links:
Engelska: http://ininzashoes.blogspot.com/
Svensk: http://realitying.blogspot.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0